Mitä tapahtuu kotisiivouspalvelun alkaessa
Mistä tiedän, millaista palvelua saan?
Kotiringin siivouspalvelu on hiottu laadukkaaksi vuosien kokemuksella. Kotisi siivouksista vastaa pääsääntöisesti sama henkilö, joka oppii tuntemaan kodin ja laatu pysyy tasaisena. Asiakastyytyväisyys on nähtävillä reaaliaikaisesti verkkosivuillamme. Lisäksi sopimuspalveluillamme on tyytyväisyystakuu.
Miten osaan tilata oikean palvelun?
Puhtausohjelmia on kolme, joista voi valita omaan arkeen sopivimman palvelun. Teho- ja ylläpitosiivousten sisällöt on kuvattu täällä.
Perusohjelma: kuukaudessa 1 x tehosiivous ja 1 x ylläpitosiivous
Plusohjelma: kuukaudessa 1 x tehosiivous ja 2 x ylläpitosiivous
Teho-ohjelma: kuukaudessa 2 x tehosiivous ja 2 x ylläpitosiivous
Paljonko siivous maksaa?
Siivottavan pinta-alan perusteella näet kuukausittaisen Puhtausohjelman sopimushinnan, jolloin se on ennakoitavissa etukäteen. Ensisiivous ja toivotut lisäpalvelut tehdään tuntityönä, jotka tarjotaan sopimusasiakkaalle edullisempaan hintaan. Saat palvelun valinnan yhteydessä hinta-arvion myös ensisiivouksesta.
Miten ensimmäinen siivouskerta sovitaan?
Siivouksen ensimmäinen ajankohta on helppo varata. Saat palvelusta tilausvahvistuksen sähköpostilla, josta löytyy myös säännöllistä palvelua tuottavan Kotirinki-yrittäjän yhteystiedot. Tilauksen teon jälkeen Kotirinki-yrittäjä soittaa ja kertaa kanssasi tilauksen sisällön. Hänen kanssaan voi keskustella mm. sisäänpääsystä, tulevien siivousvuorojen ajankohdista ja mahdollisista lisäpalveluista.
Ensimmäisen käyntikerran alkuun on hyvä varata hetki aikaa. Kotirinki-yrittäjä käy kanssasi läpi kodin siivottavat huoneet ja erityisesti huomioitavat kohdat. Jatkossa kätevin yhteydenpitokanava on asiakkaan oma sivusto, josta:
- löydät kaikki tulevat palveluvuorot
- voit viestittää suoraan yrittäjälle
- voit antaa palautetta
- näet laskutuksen saldon ja voit tulostaa yhteenvedon kotitalousvähennystä varten.
Yrittäjä neuvoo mielellään helppokäyttöisen asiakassivun käytössä.