Asiakassivu löytyy osoitteesta https://asiakassivu.kotirinki.fi . Asiakassivua voi käyttää selaimen kautta tietokoneella, mutta se on helppokäyttöinen myös mobiilissa sovelluksen tapaan. Kotiringin Asiakassivua ei ladata applikaatiokaupoista vaan se asennetaan selaimesta. Tuetut selaimet tällä hetkellä ovat Chrome, Safari ja Microsoft Edge, mutta se toimii myös muilla selaimilla.
Firefox voi kysyä sovelluksen asennuksen yhteydessä lisäosaa, joka ei ole pakollinen.
Kaikki asiakastiedot, laskutuskoosteet ja palautteet sekä mahdollinen kotitalousvähennyksen automaattinen lähetys löytyvät Asiakassivulta automaattisesti, kun sähköposti on sama kuin asiakastiedoissamme. Huom! Kotitalousvähennystietojen automaattinen lähetykseen on annettava erillinen valtuutus Asiakassivun kautta. (Jos automaatio on kohdallasi otettu käyttöön jo aiemman asiakassivuston aikana, on se edelleen voimassa, kunnes itse katkaiset sen.)
Oikea sähköposti löytyy tilausvahvistukselta. Se on sähköposti, johon lähtee ilmoitukset palveluvuoroista. Tarvittaessa kysy neuvoa asiakaspalvelusta p. 03 339 99 903 / asiakaspalvelu@kotirinki.fi.
Ohjevideo Asiakassivun käyttöönottoon löytyy tästä.
Avaa Asiakassivu tietokoneen tai puhelimen selaimessa.
Ensimmäisellä kerralla
Luo ensin itsellesi käyttäjätili tilauksen asiakastiedoissa olevalla sähköpostiosoitteella. Jos sinulla ei ole aiempia tilauksia Kotirinkiin, luo tili sähköpostilla, jolla aiot tilauksen tehdä.
Valitse Kirjaudu tai luo tili.
Jatka valitsemalla Eikö sinulla ole tiliä? Luo sellainen.
Jos käytät tiliä mobiilissa, hyväksy lähetettävät ilmoitukset sovelluksen asetuksista ja puhelimeltasi.
Kun tili on jo luotu
Kirjautuminen Asiakassivulle pysyy aktiivisena niin kauan, kunnes kirjaudut siitä ulos.
Uudelleen kirjautuminen onnistuu valitsemalla Kirjaudu tai luo tili. Sivu ehdottaa sähköpostia, jolla kirjaudutaan.
Mikäli salasana on unohtunut, valitse Unohditko salasanan? Saat sähköpostiisi koodin, jonka avulla saat tehtyä uuden salasanan.
Samalla sähköpostitiedolla voi hallita useampien kohteiden asiakastilejä.
Kirjautuneena hallittavaa kohdetta voi vaihtaa vasemman ylänurkan profiili-kuvakkeesta.
Palveluvuorot ja muut toiminnallisuudet ovat kohdekohtaiset. Kaikilla säännöllisillä sopimuksilla on käytössään samat kohdekohtaiset ominaisuudet, kuten palveluvuorot ja viestittely kyseisen kohteen vastaavan palveluntuottajan kanssa.
Halutessasi voit asentaa Asiakassivun puhelimesi näytölle.
Safarilla (iPhone/iPad)
Chromella (Android)
Jos käytät sovellusta eri laitteilla, sovellus tulee olla ladattuna jokaiselle erikseen. Samat tunnukset toimivat jokaisella laitteella.
Otamme mielellämme käyttökokemuksia vastaan tämän linkin kautta.
Ohje päivitetty 3.10.2025
Onko oma tai läheistesi toimintakyky alentunut iän, vamman tai sairauden vuoksi?
Mikäli vastasit kyllä, voit olla oikeutettu, kotitalousvähennyksen lisäksi, ostamaan palveluitamme (esim. siivouspalvelu, kaupassakäynti, ulkoilu, yhdessä tekeminen) arvonlisäverottomasti.
Kotirinki-yrittäjillämme on asiakkaan toimintakykyarvion perusteella oikeus tuottaa asumisen tukipalveluita arvonlisäverottomasti. Lue lisää arvonlisäverotuksesta verohallinnon sivuilta.