Kokemuksella rakennettu konsepti tekee arjesta helpompaa.
Kotirinki on vuonna 2002 perustettu, kotisiivoukseen erikoistunut kotimainen ketju. Palvelemme asiakkaitamme eri puolilla Suomea tavoitteena tyytyväiset asiakkaat.
Paikallisesti Kotiringin palvelua tuottavat ammattitaitoiset Kotirinki-yrittäjät. He vastaavat henkilökohtaisesti asiakkaidemme tyytyväisyydestä. Kotirinki-yrittäjien kouluttajana ja tukena toimii Hämeenlinnassa sijaitseva Kotirinki-palvelukeskus.
Kotiringin suosituin palvelu on säännöllinen kotisiivouksen Puhtausohjelma. Asiakas voi tilata halutessaan myös erilaisia lisä- ja kertapalveluita.
Palvelumme kulmakiviä ovat helppous, luotettavuus ja ammattitaidolla tehty työ.
"KUN TOIMINTA ON KUNNOSSA, SE TUOTTAA KAIKILLE HYVÄÄ"
Tartuntatautiepidemioiden aikana palvelemme asiakkaitamme tehostetusti. Seuraamme kulloinkin tilannetta ja reagoimme tarvittaessa. Lue lisää toimintaohjeistamme tästä.
Voit huoletta tilata Kotiringin palveluita. Olemme toimineet alalla lähes 20 vuotta ja meillä on korkea asiakastyytyväisyys, joka päivittyy nettisivuillemme reaaliajassa. Näette toimipistekohtaisen asiakastyytyväisyyden Palvelupisteet-sivulta.
Suosituin puhtausohjelmamme on Perusohjelma, joka sisältää kaksi siivousta kuukaudessa (teho- ja ylläpitosiivous). Elämäntilanteiden muuttuessa palvelukertojen määrää voidaan muuttaa.
Helpoin ja nopein tapa on tilata nettivarausjärjestelmän kautta. Sieltä näet hintatiedot ja kaikki vapaat palveluajat alueellasi. Meille saa myös soittaa ja tehdä tilauksen.
Voit halutessasi kertoa toiveistasi tilauksen lisätietokenttään. Palvelusta vastaava yrittäjä sopii yksityiskohdista tarkemmin ennen siivouksen alkua.
Kyllä, silloin emme välttämättä ehdi siivota koko kotia. Siivouksen sisällöstä sovitaan kanssasi erikseen. Minimityöaika on kolme tuntia. Annamme lopputuloksesta tyytyväisyystakuun, mikäli työaikaa ei ole rajattu.
Kyllä, mikäli haluat. Tilaukselle voi jättää toiveen yhteydenottotavasta ja ajankohdasta.
Saat heti tilauksen tehtyäsi tilausvahvistuksen sähköpostiisi, josta näet tilauksesi tiedot, sopimusehdot ja ohjeet asiakkaalle.
Kyllä. Jotta voimme huomioida toiveesi, esitäthän sen hyvissä ajoin, viimeistään edellisen kuukauden 15. päivään mennessä.
Seuraavan kuukauden palvelua koskevat mahdolliset toiveet tulee esittää Kotirinki yrittäjälle edellisen kuukauden 15. päivään mennessä. Mikäli haluat muuttaa tai perua ilmoitetun palveluajan veloituksetta, tulee se tehdä viimeistään viikkoa ennen ilmoitettua palveluaikaa.
Käytössämme on rullaavaa kuukausikalenteri, jolloin palveluviikonpäivät vaihtelevat. Palvelukalenterin löydät asiakkaan palvelusivuilta. Seuraavan kuukauden palvelukäynnit julkaistaan kuluvan kuukauden 20. päivään mennessä.
Assi-asiakassivuilta. Säännöllisen palvelun alettua saat tunnukset kirjautumista varten. Kirjautuminen onnistuu myös Facebook tai Google -tunnuksilla.
Kyllä. Voit tilata säännöllisen tai kertaluontoisen lisäpalvelun olemalla yhteydessä meihin. Tutustu lisäpalveluihin täältä.
Pääsääntöisesti kyllä. Loma-aikana ja sairastapauksissa siivooja voi olla eri. Yhtäläinen koulutus ja testatut työmenetelmät takaavat sen, että asiakas saa siivoojasta riippumatta aina saman lopputuloksen. Huomioimme kotien erityispiirteet kirjaamalla ne asiakastietoihin.
Kyllä. Säännöllisillä sopimusasiakkailla on käytössään palvelusivut, jonka kautta siivouksen voi arvioida. Kun kirjaudut sivulle, järjestelmä kysyy arviota edellisestä siivouksesta.
Kyllä. Työvoimajärjestelyjen vuoksi keskeytyksestä tulee ilmoittaa viimeistään yhtä kalenterikuukautta ennen haluttua taukoa.
Suosittelemme, että asennat kotiavainsäiliön, joita saa mm. rautakaupoista ja lukkoliikkeistä. Asuntoon pääsemisestä ja avaimen luovuttamisesta sovitaan aina erikseen.
Sopimus on voimassa toistaiseksi yhden täyden kalenterikuukauden irtisanomisajalla. Sopimuksen irtisanomisaika lasketaan sen kalenterikuukauden viimeisestä päivästä, jonka aikana irtisanominen on suoritettu.
Tuomme siivousvälineet ja pesuaineet mukanamme. Käytämme aina puhtaita ja pestyjä mikrokuituliinoja ja –moppeja. Kotona tulisi olla imuri ja kotitalousjakkara, sekä mahdolliseen saunanpesuun riittävän pitkä letku. Erikoispinnoille voimme käyttää pyynnöstäsi omia pesuaineitasi.
Työturvallisuus syistä siivouskorkeus on korkeintaan se korkeus, mihin siistijä keittiöjakkaralta jatkovarren kanssa turvallisesti yltää. Parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi edellytämme saavamme asiakkaalta tukevan keittiöjakkaran käyttöömme.
Pesuaineet ovat hajusteettomia tai miedosti hajustettuja. Käytämme allergia- ja ympäristöystävällisiä aineita.
Monilla asiakkaillamme on lemmikkejä. Ensimmäisellä käyntikerralla sovitaan, kuinka lemmikin läsnäolo huomioidaan.
Parhaan hyödyn siivouksesta saat keräämällä siivoustyötä vaikeuttavat irtotavarat pois lattioilta. Erityisesti toivomme lastenhuoneessa lelujen keräämistä siivouksen tieltä.
Kaikki Kotirinki-yrittäjämme ovat ammattilaisia ja emme edellytä asiakkaan läsnäoloa.
Asuntoon pääsemisestä ja avaimen luovuttamisesta sovitaan aina erikseen.
Olemme vakuuttaneet toimintamme. Vakuutussumma on esine- ja henkilövahingoissa 500 000€.
Kyllä, palvelusta vastaa aina suomea puhuva yrittäjä.
Annamme lopputuloksesta tyytyväisyystakuun, mikäli työaikaa ei ole asiakkaan toimesta rajattu. Mikäli et ole tyytyväinen työn lopputulokseen, Kotirinki-yrittäjä korjaa asian reklamoidun työn osalta kuntoon.
Et maksa. Säännöllisillä asiakkailla laskun eräpäivä on palveluntuottamiskuukauden 15. päivä tai sitä seuraava arkipäivä. Kertasiivoukset laskutetaan siivouksen jälkeen toteutuneiden työtuntien perusteella. Väärinkäytösten ehkäisemiseksi, teemme yhteistyötä Suomen Asiakastieto Oy:n kanssa.
Kyllä. Tilattuasi säännöllisen siivouspalvelun, voit hakea vähennyksen heti. Lue lisää www.vero.fi
Jokainen koti on erilainen ja tarkkaa arviota on vaikea antaa näkemättä kotia. Laskutus jälkikäteen toteutuneiden työtuntien perusteella, jolloin lasku voi olla pienempi tai suurempi kuin annettu arvio. Ajan ylittymisestä sovitaan kanssasi erikseen.
Laskutusperusteena on henkilötyötunnit. Esim. jos kaksi siivoojaa tekevät työtä klo 10-12, laskutetaan molempien työtunnit, yhteensä neljä tuntia.
Ensimmäinen lasku tulee paperilaskuna tai sähköpostilla ja siitä löytyvillä tiedoilla e-laskun voit tilata oman pankin ohjeiden mukaisesti.