fbpixelimage ;

Kotirinki

Kotirinki on vuonna 2002 perustettu, kotisiivoukseen erikoistunut kotimainen ketju. Palvelemme asiakkaitamme eri puolilla Suomea tavoitteena tyytyväiset asiakkaat.

Paikallisesti Kotiringin palvelua tuottavat ammattitaitoiset Kotirinki-yrittäjät. He vastaavat henkilökohtaisesti asiakkaidemme tyytyväisyydestä. Kotirinki-yrittäjien kouluttajana ja tukena toimii Hämeenlinnassa sijaitseva Kotirinki-palvelukeskus.

Kotiringin suosituin palvelu on säännöllinen kotisiivouksen Puhtausohjelma. Asiakas voi tilata halutessaan myös erilaisia lisä- ja kertapalveluita.
Palvelumme kulmakiviä ovat helppous, luotettavuus ja ammattitaidolla tehty työ.

"KUN TOIMINTA ON KUNNOSSA, SE TUOTTAA KAIKILLE HYVÄÄ"

1. Tyytyväinen palveluntuottaja onnistuu

  • Valikoidut, koulutetut Kotirinki-yrittäjät, joilla selkeä toimenkuva ja vastuu
  • Kotiringin palvelukeskus toimii yrittäjien päivittäisenä tukena
  • Yrittäjien osaamista vahvistetaan ja palvelua kehitetään säännöllisesti
  • Yrittäjistä pidetään huolta ja he saavat kilpailukykyisen korvauksen työstä

2. Hiottu toimintamalli mahdollistaa tasaisen laadun

  • Lähes 20 vuoden kokemus ja jatkuva kehitystyö
  • Puhtausohjelmat ovat asiantuntijoiden kehitystyön tulos
  • Seuraamme ja kehitämme jatkuvasti asiakas- ja yrittäjätyytyväisyyttä
  • Reaaliaikainen, yrittäjäkohtainen ja julkinen asiakastyytyväisyysseuranta

3. Rehtiä palvelua avoimesti ja vastuuta tuntien

  • Tyytyväisyystakuu
  • Vastuullisuusohjelma (asiakas, henkilöstö, ympäristö, yhteiskunta)
  • Yksi, ennalta sovittu lasku kuukaudessa – ei yllätyksiä
  • Asiakkaan henkilökohtaiset palvelusivut, jossa kaikki olennainen

4. Arkesi iloksi

  • Asiakkaalle huoleton – toimimme taustalla ja emme vie aikaasi
  • Sinä nautit puhtaasta kodistasi – jatkuvasti tyytyväisyystakuulla
  • Lisäpalvelut säännöllisille asiakkaille edullisempaan hintaan
4,8/5
4,6/5
Suomen avainlippu Luotettava kumppani Suomen vahvimmat

Usein kysytyt kysymykset

Koronaepidemia - Voinko tilata siivouksen?

Vaikutus toimintaamme on ollut tähän saakka vähäistä ja palvelemme asiakkaita tehostetusti. Tilannetta seurataan. Lue lisää koronatiedotteestamme tästä.

Onko palvelun ostaminen turvallista?

Voit huoletta tilata Kotiringin palveluita. Olemme toimineet alalla lähes 20 vuotta ja meillä on korkea asiakastyytyväisyys, joka päivittyy nettisivuillemme reaaliajassa. Näette toimipistekohtaisen asiakastyytyväisyyden Palvelupisteet-sivulta.

Mikä on Kotiringin suosituin palvelu?

Suosituin palvelumme on Perusohjelma, joka sisältää kaksi siivousta kuukaudessa (teho- ja ylläpitosiivous). Elämäntilanteiden muuttuessa palvelukertojen määrää voidaan muuttaa.

Miten teen tilauksen?

Helpoin ja nopein tapa on tilata nettivarausjärjestelmän kautta. Sieltä näet hintatiedot ja kaikki vapaat palveluajat alueellasi. Meille saa myös soittaa ja tehdä tilauksen.

Voinko sopia palvelun yksityiskohdista ennen tilaamista?

Voit halutessasi kertoa toiveistasi tilauksen lisätietokenttään. Palvelusta vastaava yrittäjä sopii yksityiskohdista tarkemmin ennen siivouksen alkua.

Voinko rajata siivousaikaa?

Kyllä, silloin emme välttämättä ehdi siivota koko kotia. Siivouksen sisällöstä sovitaan kanssasi erikseen. Minimityöaika on kolme tuntia. Annamme lopputuloksesta tyytyväisyystakuun, mikäli työaikaa ei ole rajattu.

Tein tilauksen netissä, ollaanko minuun yhteydessä ennen siivousta?

Kyllä, mikäli haluat. Tilaukselle voi jättää toiveen yhteydenottotavasta ja ajankohdasta.

Mistä voin tarkistaa tilauksen jälkikäteen?

Saat heti tilauksen tehtyäsi tilausvahvistuksen sähköpostiisi, josta näet tilauksesi tiedot, sopimusehdot ja ohjeet asiakkaalle.

Meillä on tulossa rippijuhlat, voinko toivoa siivouksen edelliselle päivälle?

Kyllä. Jotta voimme huomioida toiveesi, esitäthän sen hyvissä ajoin, viimeistään edellisen kuukauden 15. päivään mennessä.

Voiko palveluvuoroa muuttaa?

Seuraavan kuukauden palvelua koskevat mahdolliset toiveet tulee esittää Kotirinki yrittäjälle edellisen kuukauden 15. päivään mennessä. Mikäli haluat muuttaa tai perua ilmoitetun palveluajan veloituksetta, tulee se tehdä viimeistään viikkoa ennen ilmoitettua palveluaikaa.

Tehdäänkö siivous aina samana viikonpäivänä?

Käytössämme on rullaavaa kuukausikalenteri, jolloin palveluviikonpäivät vaihtelevat. Palvelukalenterin löydät asiakkaan palvelusivuilta. Seuraavan kuukauden palvelukäynnit julkaistaan kuluvan kuukauden 20. päivään mennessä.

Mistä näen tulevat palveluvuoroni?

Assi-asiakassivuilta. Säännöllisen palvelun alettua saat tunnukset kirjautumista varten. Kirjautuminen onnistuu myös Facebook tai Google -tunnuksilla.

Voinko tilata lisäpalveluita?

Kyllä. Voit tilata säännöllisen tai kertaluontoisen lisäpalvelun olemalla yhteydessä meihin. Tutustu lisäpalveluihin täältä.

Onko siivooja joka kerta sama?

Pääsääntöisesti kyllä. Loma-aikana ja sairastapauksissa siivooja voi olla eri. Yhtäläinen koulutus ja testatut työmenetelmät takaavat sen, että asiakas saa siivoojasta riippumatta aina saman lopputuloksen. Huomioimme kotien erityispiirteet kirjaamalla ne asiakastietoihin.

Voinko antaa arvion siivouksesta?

Kyllä. Säännöllisillä sopimusasiakkailla on käytössään palvelusivut, jonka kautta siivouksen voi arvioida. Kun kirjaudut sivulle, järjestelmä kysyy arviota edellisestä siivouksesta.

Olemme kuukauden kesämökillä, voiko palvelu jäädä tauolle siksi ajaksi?

Kyllä. Työvoimajärjestelyjen vuoksi keskeytyksestä tulee ilmoittaa viimeistään yhtä kalenterikuukautta ennen haluttua taukoa.

En ole kotona siivouksen aikana, miten siivooja pääsee sisälle?

Suosittelemme, että asennat kotiavainsäiliön, joita saa mm. rautakaupoista ja lukkoliikkeistä. Asuntoon pääsemisestä ja avaimen luovuttamisesta sovitaan aina erikseen.

Mikä on palvelun irtisanomisaika?

Sopimus on voimassa toistaiseksi yhden täyden kalenterikuukauden irtisanomisajalla. Sopimuksen irtisanomisaika lasketaan sen kalenterikuukauden viimeisestä päivästä, jonka aikana irtisanominen on suoritettu.

Tuleeko kaikki siivousvälineet ja pesuaineet Kotiringiltä?

Tuomme siivousvälineet ja pesuaineet mukanamme. Käytämme aina puhtaita ja pestyjä mikrokuituliinoja ja –moppeja. Kotona tulisi olla imuri ja kotitalousjakkara, sekä mahdolliseen saunanpesuun riittävän pitkä letku. Erikoispinnoille voimme käyttää pyynnöstäsi omia pesuaineitasi.

Meillä on korkea olohuone, jossa ikkunat on katon rajaan asti. Pystyttekö pesemään ne ylhäältä asti?

Työturvallisuus syistä siivouskorkeus on korkeintaan se korkeus, mihin siistijä keittiöjakkaralta jatkovarren kanssa turvallisesti yltää. Parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi edellytämme saavamme asiakkaalta tukevan keittiöjakkaran käyttöömme.

Perheessämme on aistiyliherkkä lapsi, käytättekö voimakkaasti hajustettuja pesuaineita?

Pesuaineet ovat hajusteettomia tai miedosti hajustettuja. Käytämme allergia- ja ympäristöystävällisiä aineita.

Meillä on lemmikkieläimiä, onko se este siivouspalvelulle?

Monilla asiakkaillamme on lemmikkejä. Ensimmäisellä käyntikerralla sovitaan, kuinka lemmikin läsnäolo huomioidaan.

Voinko vaikuttaa siivouksen onnistumiseen?

Parhaan hyödyn siivouksesta saat keräämällä siivoustyötä vaikeuttavat irtotavarat pois lattioilta. Erityisesti toivomme lastenhuoneessa lelujen keräämistä siivouksen tieltä.

Tarvitseeko minun olla paikalla siivouksen ajan?

Kaikki Kotirinki-yrittäjämme ovat ammattilaisia ja emme edellytä asiakkaan läsnäoloa.

Miten siivooja pääsee sisälle?

Asuntoon pääsemisestä ja avaimen luovuttamisesta sovitaan aina erikseen.

Mitä jos siivouksessa rikkoontuu jotain?

Olemme vakuuttaneet toimintamme. Vakuutussumma on esine- ja henkilövahingoissa 500 000€.

Onnistuuko asiointi suomeksi?

Kyllä, palvelusta vastaa aina suomea puhuva yrittäjä.

Mitä jos en ole tyytyväinen siivoukseen?

Annamme lopputuloksesta tyytyväisyystakuun, mikäli työaikaa ei ole asiakkaan toimesta rajattu. Mikäli et ole tyytyväinen työn lopputulokseen, Kotirinki-yrittäjä korjaa asian reklamoidun työn osalta kuntoon.

Maksanko siivouksen luottokortilla etukäteen?

Et maksa. Säännöllisillä asiakkailla laskun eräpäivä on palveluntuottamiskuukauden 15. päivä tai sitä seuraava arkipäivä. Kertasiivoukset laskutetaan siivouksen jälkeen toteutuneiden työtuntien perusteella. Väärinkäytösten ehkäisemiseksi, teemme yhteistyötä Suomen Asiakastieto Oy:n kanssa.

Saako palvelusta kotitalousvähennyksen?

Kyllä. Tilattuasi säännöllisen siivouspalvelun, voit hakea vähennyksen heti. Lue lisää blogistamme.

Mitä tarkoittaa suuntaa-antava aika-arvio?

Jokainen koti on erilainen ja tarkkaa arviota on vaikea antaa näkemättä kotia. Laskutus jälkikäteen toteutuneiden työtuntien perusteella, jolloin lasku voi olla pienempi tai suurempi kuin annettu arvio. Ajan ylittymisestä sovitaan kanssasi erikseen.

Jos siivoojia on kaksi, kuinka laskutus menee?

Laskutusperusteena on henkilötyötunnit. Esim. jos kaksi siivoojaa tekevät työtä klo 10-12, laskutetaan molempien työtunnit, yhteensä neljä tuntia.

Miten saan vaihdettua laskuni e-laskuksi?

Ensimmäinen lasku tulee paperilaskuna tai sähköpostilla ja siitä löytyvillä tiedoilla e-laskun voit tilata oman pankin ohjeiden mukaisesti.

 

Kotirinki fiilis

Te nautitte, me siivoamme.

Tilaa heti

Ota yhteyttä




;